مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي دوستي‌مهر در مورد اردوي اخير اين تيم که در اردوگاه باهنر واقع در منظريه تهران برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق گفت: اردوي خوبي بود و در آن ديداري را با اميدهاي پيکان برگزار کرديم که با نتيجه 2 بر 2 همراه شد. حريف در ‏رده سني اميد بود و فشار خوبي به بازيکنان تيم نوجوانان وارد کرد.

وي وضعيت تيم نوجوانان را مناسب ‏ارزيابي کرد و افزود: از سوم تا پنجم مرداد اردويي را در شهر اراک برگزار کرده و در آنجا با يک تيم رده سني اميد ‏بازي خواهيم کرد. سپس اردويي را در کمپ تيم‌هاي ملي برگزار کرده و شهريورماه هم به ترکيه مي‌رويم تا در آنکارا با تيم نوجوانان ترکيه يک يا دو ديدار تدارکاتي انجام دهيم.‏

سرمربي تيم فوتبال نوجوانان ايران در مورد خداحافظي وحيد هاشميان از فوتبال هم اظهار داشت: هاشميان يکي از سرمايه‌هاي ملي ‏فوتبال است و در تيم ملي بازيکن مثمر ثمر بود.

وي اضافه کرد: زماني که من سرمربي تيم منتخب تهران بودم، وحيد يکي از بهترين ‏و با اخلاق‌ترين شاگردانم بود. همان روزها حدس مي‌زدم که او و مهدي مهدوي‌کيا بازيکنان بزرگي مي‌شوند ‏و ديديد که هر دو بازيکن در بوندسليگا درخشيدند.

دوستي‌مهر در پايان با بيان اينکه وحيد به موقع وارد تيم ملي شد و به موقع هم از فوتبال ملي ‏خداحافظي کرد، گفت: مهمتر از همه اخلاق هاشميان بود که از او يک فوتباليست تمام عيار ساخته است. اميدوارم چنين ‏بازيکناني که از رده پايه رشد کرده‌اند و به بالاترين رده‌هاي فوتبال رسيده‌اند، مربيگري فوتبال را هم از رده پايه ‏شروع کنند.‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com